Menu Zamknij menu
Kontakt
Medycyna Wielka Brytania

Przyspieszenie rozwoju nowych produktów dla brytyjskiego lidera w sektorze zdrowia i opieki społecznej

Podsumowanie

Wyzwanie:
Agencja chciała wprowadzić efektywną i skalowalną usługę zarządzania dokumentami dla swojej bazy klientów. System musiał mieć zdolność obsługi nawet 50 000 000 dokumentów.
Podejście:Opracowaliśmy system, umożliwiający personelowi agencji organizację, kontrolę i administrację dokumentów. Zorganizowaliśmy również szkolenie z zakresu bezpieczeństwa dla pracowników klienta.
Rezultat:Grupa HAS zoptymalizowała swoje procesy oraz przyspieszyła rozwój nowych produktów, co wzbogaciło portfolio firmy w czasie, które byłyby nie do osiągnięcia bez wdrożonych przez nas rozwiązań.

Spis treści

O kliencie

HAS Group (obecnie część Access Company) to wielokrotnie nagradzany dostawca systemów monitorowania elektronicznego, planowania terminów oraz zarządzania opieką w placówkach przeznaczonych dla sektora ochrony zdrowia i opieki społecznej.

Od 1999 roku firma opracowuje technologie spełniające szczególne potrzeby rynku opieki domowej. Jej oprogramowanie obsługuje weryfikację wizyt, terminarz pracy, pomiar rezultatów, ochronę, zarządzanie fakturami i płacami, a także raportowanie business intelligence.

System pomaga pracownikom opieki w całej Wielkiej Brytanii rejestrować czas pracy. Co tydzień system  przetwarza średnio 3 mln wizyt.

Wyzwanie biznesowe

HAS Group zgłosiła się do nas z zapytaniem o możliwość wdrożenia usługi zarządzania dokumentami dla bazy klientów.

Jednym z wyzwań była ilość danych, które system miał obsługiwać. Według obliczeń, system miał obsługiwać około 2500 lokalizacji przy zakładanej liczbie 1000 klientów w każdej z nich i 10–20 dokumentów dla każdego klienta. Oznaczało to, że system musiał być w stanie przetworzyć w sumie nawet do 50 milionów dokumentów.

2,500

lokalizacji, które system musiał obsługiwać

50,000,000

dokumentów, za które odpowiedzialny był system

Zakres współpracy

Celem było umożliwienie pracownikom agencji opiekuńczej zarządzania ważnymi dokumentami, takimi jak umowy, plany opieki, ewidencje medyczne itp. dla każdego odbiorcy usług opiekuńczych oraz dla każdego opiekuna.

Firma HAS Technology wybrała pakiet SharePoint jako system do przechowywania dokumentów, zaś Future Processing została poproszona o realizację następujących kluczowych zadań:

CallConfirmLive!

Opracowanie interfejsu API, który umożliwiłby integrację platformy CallConfirmLive! z funkcją zarządzania dokumentami w programie SharePoint.

SharePoint

Skonfigurowanie struktury SharePoint w sposób spełniający bieżące i przyszłe potrzeby i plany CM2000.

Zaprojektowaliśmy infrastrukturę i zaprogramowaliśmy usługę sieciową. Przeprowadziliśmy manualne i automatyczne testy usługi oraz zainstalowaliśmy SharePoint na serwerach Klienta. Zapewniliśmy także wsparcie związane z dostosowaniem procesów, aby wspierały SharePoint.

Grupa HAS Technology z powodzeniem skorzystała z usług Future Processing przy różnych projektach programistycznych dla swojej spółki CM2000 na przestrzeni kilku lat.

W tym czasie nawiązaliśmy owocną relację roboczą z zespołem Future Processing, który zapewnia doskonały poziom obsługi oraz realizację projektów zgodnie ze specyfikacjami, budżetem i terminami.

Chris Gathercole
Development Manager, HAS Group

Kompetentne zespoły

Z powodzeniem opracowaliśmy usługę zarządzania dokumentami, która pozwoliła pracownikom agencji na skuteczne organizowanie dokumentów, administrowanie nimi i kontrolę. Wielu użytkowników agencji może teraz ręcznie lub automatycznie przesyłać dokumenty, przypisywać je do odpowiedniego podopiecznego lub pracownika opieki, a także pobierać je i kasować.

Użytkownicy systemu mogą wyszukiwać i zwracać wszelkie dokumenty, które zostały zapisane dla danej osoby, a także mogą filtrować wyniki według szeregu kryteriów.

Zrealizowane przez nas rozwiązanie zintegrowane jest z platformą CallConfirmLive!, co oznacza, że użytkownicy mogą zarządzać swoimi dokumentami za pośrednictwem systemu, który już znają i do którego są przyzwyczajeni. Usługa ta jest skalowalna, a jedynym jej ograniczeniem jest sprzęt.

Future Processing pozwoliła naszej firmie na przyspieszenie rozwoju nowych produktów usprawniających nasz pakiet produktowy w terminie, który w przeciwnym razie nie byłby możliwy do osiągnięcia. Bez wahania polecam Future Processing innym firmom IT.

Simon Rider
Marketing Director, HAS Group

Technologie użyte w projekcie