Menu Zamknij menu
Kontakt
Optyczna Technika Pomiarowa Polska

Łatwe w użyciu rozwiązanie w chmurze, które pozwala na lepsze zarządzanie klientami i procesami biznesowymi

Podsumowanie

Wyzwanie: Firma Lenso zgłosiła się do nas ponieważ potrzebowała nowego, bardziej zorganizowanego i wydajnego systemu do zarządzania klientami i procesami biznesowymi.
Podejście: Dostarczyliśmy rozbudowane narzędzie oparte o łatwe w użyciu rozwiązanie w chmurze. System pomaga zwiększyć wydajność organizacyjną i poprawić doświadczenia konsumenckie.
Rezultat: Rozwiązanie poprawiło przepływ informacji i zorganizowało codzienną pracę oraz procesy obsługi klienta w firmie. Dzięki temu Lenso oszczędza czas i pieniądze, budując przy tym bardziej spersonalizowane i proaktywne relacje z klientami.

Spis treści

O kliencie

Lenso jest wyłącznym dystrybutorem optycznych systemów pomiarowych firmy GOM w Polsce.

Doświadczony i kompetentny zespół inżynierów, zapewnia pomoc przy doborze odpowiedniego systemu pomiarowego, prezentacje maszyn, wdrożenia i support. Dodatkowo przeprowadza szkolenia z zakresu metrologii 3D.

Systemy firmy GOM są z powodzeniem stosowane w działach kontroli jakości, rozwoju i produkcji na całym świecie, głównie w motoryzacji, przemyśle lotniczym oraz jednostkach badawczych.

Wyzwanie biznesowe

Firma Lenso poszukiwała rozwiązania, które pomogłoby usprawnić jej procesy biznesowe i zarządzanie obsługą klienta.

Narzędzie to miało umożliwić przechowywanie danych dotyczących relacji biznesowych z klientami firmy.

Od razu zrozumieliście nasze potrzeby, posiadaliście niezbędną wiedzę i umiejętności, aby zapewnić nam to, czego potrzebowaliśmy. To, co wyróżniło Was na tle konkurencji to profesjonalne podejście do klientów, chęć współpracy oraz, co najważniejsze – zaangażowanie. To właśnie te rzeczy wtróżniły Future Processing z tłumu. Nasza współpraca nadal trwa, i możemy z czystym sumieniem powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni z podjętej przez nas decyzji.

Tomasz Danyluk
Członek Zarządu, Lenso Ltd.

Efekty naszej współpracy

Zaproponowaliśmy rozwiązanie w chmurze, wykorzystujące produkty firmy Microsoft, aby pomóc Lenso Ltd. zwiększyć wydajność organizacyjną, jednocześnie pomagając poprawić jakość obsługi klienta. Dzięki temu, narzędzie może być dostosowywane do konkretnych potrzeb biznesowych firmy.

Poniżej niektóre z wdrożonych przez nas rozwiązań:

Manager relacji

Identyfikator wielokrotnego użytku, do budowania relacji pomiędzy obiektami w rozwiązaniach CRM.

Konfigurowalny identyfikator Kanban

Służący do zarządzania kolejką zadań do wykonania przez poszczególnych użytkowników.

Mapa strony

Funkcja służąca do oznaczania elementów istotnych i używanych przez klienta codziennie.

Identyfikator oparty na mapach Google

Wyświetlanie adresu, mapy i listy pobliskich hoteli każdego klienta wraz z ich dostępnością w określonym czasie.

Budowanie hierarchii kont

Wizualizacja z wbudowaną opcją pozwalającą podejrzeć zależności pomiędzy klientami.

Personalizowany panel

Pozwalający widzieć najważniejsze rzeczy np. zadania do wykonania, na jednym dashboardzie dla całej firmy.

Dostosowanie rozwiązania

Nasza praca nie zakończyła się jednak na dostarczeniu gotowego rozwiązania. Poszliśmy o krok dalej, dostosowując oprogramowanie do specyficznych wymogów branży optycznych systemów pomiarowych. Każda z dostępnych funkcji została dostosowana do wymogów środowiska, w którym wykorzystywane są produkty firmy GOM.

Dostarczone oprogramowanie sprawiło, że nasza codzienna praca jest łatwiejsza i bardziej zorganizowana oraz pozwoliło nam zwiększyć przepływ informacji w firmie. Proces obsługi klienta jest teraz bardziej systematyczny, ponieważ pracownicy są niejako przeprowadzani przez każde zadanie. Jest to zdecydowanie lepszy model, który pozwala nam na zachowanie pełnej kontroli nad współpracą z klientem (…). Teraz możemy budować długoterminowe relacje z klientami, oparte na personalizacji, proaktywności i predykcyjności zarówno w sprzedaży, dziale usługowym jak i w marketingu. Wszystko to przekłada się na większą wydajność, przy jednoczesnym zapewnieniu doskonałej obsługi klienta.

Tomasz Danyluk
Członek Zarządu, Lenso Ltd.

Główne korzyści naszej współpracy

By ułatwić naszemu klientowi zwiększanie produktywności, zastosowaliśmy Microsoft Dynamics CRM Online, zsynchronizowane z Outlookiem, które wyeliminowało konieczność korzystania z wielu aplikacji, a tym samym znacząco uprościło codzienną pracę pracowników Lenso.

Wykorzystanie okien zadaniowych pozwala naszemu klientowi zarządzać zadaniami, które pozostały do wykonania, a uproszczony i intuicyjny system pomaga usprawniać obsługę klienta.

Narzędzie wdrożone przez naszych inżynierów gwarantuje również efektywną obsługę posprzedażową – zgromadzone w historii klienta dane umożliwiają planowanie dalszej strategii sprzedażowej oraz ułatwiają nowym pracownikom kontakt z obecnymi klientami.

W ramach współpracy z Lenso przeprowadziliśmy również szkolenie dla pracowników firmy, podczas którego zaprezentowaliśmy pełen zakres możliwości stworzonego przez nas produktu i pokazaliśmy, jak uzyskać z niego jak najwięcej korzyści.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Szczególnie z tego, że przejęliście inicjatywę i zaproponowaliście rozwiązanie CRM firmy Microsoft, dostosowane do naszych indywidualnych potrzeb. Dzięki temu, nasza codzienna praca przebiega łatwiej – mamy teraz wszystkie niezbędne narzędzia w jednym miejscu, co znacznie zwiększa naszą wydajność i pozwala skupić się na tym, co naprawdę ważne, czyli dbałość o relacje z naszymi klientami. Pozostajemy pod wrażeniem Waszej staranności i czujemy, że możemy Wam w pełni zaufać, że wykonacie swoją pracę

Tomasz Danyluk
Członek Zarządu, Lenso Ltd.

Technologie użyte w projekcie

Dalsza współpraca

W dalszym ciągu pozostajemy także konsultantami Lenso, wprowadzając kolejne usprawnienia i zapewniając fachowe wsparcie.

Zdecydowanie planujemy kontynuować współpracę z Future Processing, ponieważ możemy w każdej sytuacji liczyć na Wasze wsparcie. Planujemy także rozpoczęcie prac nad nowym projektem, który będzie miał za zadanie poprawę komunikacji i zwiększenie przejrzystości między naszymi systemami CRM oraz systemem wykorzystywanym przez GOM.

Tomasz Danyluk
Członek Zarządu, Lenso Ltd.