mPay

Klient

mPay

Projektowanie i rozwój innowacyjnej i skalowalnej aplikacji, która umożliwia zawieranie i rozliczanie transakcji finansowych przy użyciu urządzeń mobilnych.

Firma mPay S.A. jest wiodącym polskim dostawcą rozwiązań z obszaru m-płatności. Działając na rynku od 2003 roku, mPay tworzy i rozwija innowacyjne instrumenty umożliwiające realizację transakcji finansowych za pomocą urządzeń mobilnych.

Będąc najdłużej operującym krajowym dostawcą rozwiązań dla m-płatności, mPay S.A. łączy bogate doświadczenie i wiedzę ekspercką z najnowszymi technologiami, idealnie wpisując się w bieżące trendy rynkowe, odpowiadając na oczekiwania użytkowników i wyznaczając standardy w branży.

Flagowym produktem spółki jest aplikacja mPay umożliwiająca m.in. kupowanie biletów komunikacyjnych, regulowanie należności za płatne parkowanie czy zasilanie telefonicznych kont prepaid za pomocą smartfonów lub tabletów.

Problem Biznesowy

Aplikacja do parkowania rozwijana przez firmę mPay posiadała wiele praktycznych funkcjonalności, jednak aby umożliwić jej skalowalność i dostosować do wymagań rynku poprzez dodanie nowych funkcjonalności, konieczna była jej modernizacja.

W trosce o to, aby jak najlepiej sprostać potrzebom klientów, firma mPay zdecydowała się na współpracę z Future Processing w zakresie usługi Analizy i Projektowania, aby uzyskać dokładną analizę problemu biznesowego i propozycję rozwiązania dostosowanego do indywidualnych potrzeb mPay S.A.

Rola Future Processing

Rozpoczęliśmy analizę,  porównując aplikację mPay do aplikacji oferowanych przez konkurencję. Następnie, przeprowadziliśmy warsztaty obejmujące obszary takie jak story mapping, specyfikacje wymagań, logikę biznesową, kontrolę dostępu czy spriorytetyzowanie wymagań przy użyciu techniki MVP (Minimum Viable Product).

Przeprowadziliśmy także wywiady z kierowcami samochodów (potencjalnymi użytkownikami nowej aplikacji parkingowej), pracownikami Urzędu Miasta Częstochowy oraz pracownikami mPay z różnych działów oraz zbadaliśmy ich środowisko pracy, aby jak najlepiej zrozumieć ich potrzeby.

Na podstawie zebranych danych dostarczyliśmy obszerną dokumentację proponowanego rozwiązania, która obejmowała:

  • 70 stron dokumentacji funkcjonalnej dla aplikacji mobilnej, systemu back-end i wersji internetowej
  • listę proponowanych metod API
  • makiety aplikacji mobilnej i systemu back-end
  •  notatki z każdego warsztatu i spotkania
  • szkic projektu technicznego

Korzyści ze współpracy

Główną korzyścią dla naszego Klienta było to, że udało nam się zebrać całą wiedzę o obecnym systemie z różnych źródeł, wykorzystać ją do określenia problemu, a następnie, po dogłębnej analizie, zaproponować rozwiązanie. Dokumentacja rozwiązania zapewnia wszystkie niezbędne informacje potrzebne do opracowania aplikacji z dowolnym dostawcą oprogramowania.

Oprócz umożliwienia wielu nowych funkcji, których nie ma obecny system, proponowane rozwiązanie zapewnia również korzyści niefunkcjonalne. Aplikacja została zaprojektowana tak, aby była kompatybilna z bieżącymi interfejsami mPay, a także z systemami firm zewnętrznych, na przykład z firmami sprzedającymi usługi parkingowe (dostawcy nawigacji samochodowej, aplikacje bankowe itp.). System umożliwi również skalowalność na cele dalszego jego rozwoju, biorąc pod uwagę między innymi dodatkowe wersje językowe, czy walutowe.

Chcesz powtórzyć sukces naszych klientów?
Podziel się swoim pomysłem.

Po wysłaniu formularza, zawarte w nim dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi oraz w ramach dalszej korespondencji dotyczącej tego zapytania. Administratorem danych osobowych jest Future Processing sp. z o.o. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

© Future Processing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować nasze Ciasteczka lub wyłączyć je w przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj.