Great software... because we put People first

Pokaż menu

Nasz klient

Steer Davies Gleave

Steer Davies Gleave jest wiodącym, niezależnym doradcą ds. transportu, który inwestuje w pionierskie techniki planowania transportu i rozwija umiejętności swoich specjalistów od ponad trzydziestu lat.

Firma cieszy się obecnością na całym świecie oraz posiad 16 biur rozmieszczonych na 4 kontynentach.

Steer Davies Gleave poszukiwał rozwiązań usprawniających obieg i kontrolę dokumentów, korespondencji, a także procesów do zarządzania ich globalną organizacją.

Zbyt wiele dokumentów wymagało drukowania oraz ręcznego wypełniania i autoryzacji. Dlatego też, poproszono nas o sprawdzenie wykorzystywanego wówczas przez firmę intranetu pod kątem optymalizacji.

W rezultacie przeprowadziliśmy pogłębiony audyt w siedzibie klienta oraz warsztaty, które pozwoliły nam zebrać wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne.

Po przeprowadzeniu analizy zaproponowaliśmy 5 innowacyjnych modułów, których funkcje zostały dostosowane do konkretnych potrzeb takich jak: zamawianie wizytówek, wykonywanie kompleksowej poligrafii biurowej i reprografii, organizacji systemów doręczeń (kurierzy, poczta), sprzątania (wydatki i zamawianie produktów do konserwacji), zgłaszania spraw i problemów.

Moduły, działające na platformie Sharepoint Online (Office365) nie tylko współdziałają się z dotychczasowym intranetem, lecz zostały zaprojektowane tak, by w przyszłości możliwa była bezproblemowa i całościowa migracja systemu na platformę Sharepoint Online.

Wdrożone rozwiązanie znacząco zmniejszyło liczbę uciążliwych i żmudnych w wykonaniu prac administracyjno-biurowych, a odciążenie zasobów stało się możliwe dzięki automatyzacji niektórych procedur.

Zdecydowanie polecam Future Processing innym Klientom. Poznaliśmy potencjał platformy SharePoint i zobaczyliśmy, co udało Wam się osiągnąć w Waszej firmie dzięki temu rozwiązaniu. Zrealizowany dla nas projekt pozwala nam na ewidencjonowanie ważnych informacji o zgodności w zakresie zdrowia, bezpieczeństwa, monitorowania kosztów (druku, poczty, materiałów promocyjnych) oraz dostawców.

Raporty dostarczają nam statystyk, a zautomatyzowanie procesu obsługi prostych zgłoszeń ułatwiło obsłudze wykonywanie pewnych zadań. Mamy nadzieję, że to pierwszy z wielu procesów, który zautomatyzujemy i że wkrótce ponownie będziemy współpracować z Future Processing.

Krystyna Adamek, Continuous Improvement Manager

Oni już nam zaufali. Ty też zostań naszym Klientem

Cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować nasze Ciasteczka lub wyłączyć je w przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj.