Great software... because we put People first

Czym jest ład informatyczny?

Ład informatyczny definiuje się jako zbiór procesów zapewniających efektywne wykorzystanie zasobów informatycznych do wspierania realizacji celów biznesowych.

Jego kluczowymi elementami są nadzór nad dostawcami informatycznymi i nadzór nad relacjami z podwykonawcami, które pozwalają zarządzać różnymi rodzajami ryzyka i uzyskiwać realną wartość z inwestycji w IT. Zapewnienie odpowiedniego ładu informatycznego jest obowiązkiem zarówno usługodawcy, jak i usługobiorcy.

Poziomy komunikacji między strukturami organizacyjnymi

Ład informatyczny
w Future Processing

Mamy określoną strukturę zarządzania oraz fora poświęcone zarządzaniu wspomagające komunikację na szczeblu operacyjnym, taktycznym i strategicznym.

Dzięki temu możemy na różne sposoby wspierać relacje z klientami, m.in. szybko wykrywać problemy, proaktywnie reagować, przygotowywać raporty na czas i na odpowiednim szczeblu, a także korzystać z dobrze przygotowanego, wspólnego planu.

Przeczytaj w naszej bazie wiedzy dlaczego jest to ważne.

wymiana informacji, przegląd działań i planowanie

Aby umożliwić dialog i regularną komunikację z klientami, proponujemy regularne przeglądy, które mogą być elastycznie dopasowywane do potrzeb danego klienta lub projektu:

PODSUMOWANIE POSTĘPÓW
TYGODNIA (2 TYGODNI)
STAN NA KONIEC
MIESIĄCA
PRZEGLĄD
KWARTALNY
COROCZNY PRZEGLĄD STRATEGII
metody / uwagi

  • Pozyskiwanie kompetencji
  • Zmiany w strukturze zespołów

  • Planowanie niezbędnych kompetencji i zasobów
  • Omówienie problemów
  • Aktualizacja łańcucha dostaw
  • Fakturowanie

  • Nowe potrzeby
  • Weryfikacja wymagań z bieżącego kwartału
  • Przegląd wydajności

  • Przegląd współpracy
  • Planowanie długoterminowe

UCZESTNICY

    Klient: kierownik ds. rozwoju

    FP:lider/kierownik zespołu

    Klient: dyrektor ds. IT

    FP: lider/kierownik zespołu i kierownik ds. współpracy

    Klient: dyrektor ds. IT i ewentualnie przedstawiciel handlowy

    FP: kierownik ds. współpracy

    Klient: dyrektor ds. IT i ewentualnie CxO

    FP: kierownik ds. współpracy, dyrektor ds. współpracy z klientem lub dyrektor zarządzający


Kanały komunikacji w Future Processing

email


komunikator


TELEFONIA VOIP


telekonferencja


spotkanie

tekst
rozmowa
osobiście

Oni już nam zaufali. Ty też zostań naszym Klientem

Cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować nasze Ciasteczka lub wyłączyć je w przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj.