Great software... because we put People first

Analiza baz danych

Analiza baz danych to usługa, która pomoże Ci zoptymalizować wykorzystanie zasobów IT w Twojej firmie, przyspieszy procesy wewnątrz organizacji, tym samym poprawi wyniki finansowe.

Wierzymy, że poprzez optymalizację i poprawę jakości danych, każda organizacja może działać sprawniej i wydajniej.


Kim jesteśmy?

Future Processing to doświadczona firma informatyczna założona w 2000 roku. Specjalizujemy się w tworzeniu wysokiej jakości innowacyjnych rozwiązań dla Klientów prowadzących działalność w różnych sektorach rynku na całym świecie.

Pracujemy dla organizacji, dla których bazy danych są niezbędne w codziennej pracy, w celu lepszego wykorzystywania oprogramowania oraz sprzętu IT oraz przyspieszenia procesów biznesowych i technicznych w przedsiębiorstwie.

Oferujemy usługi optymalizacji baz danych, ich obsługę, tworzenie kopii zapasowych, raportów Business Intelligence (BI), a także wsparcie i doradztwo strategiczne w wyżej wymienionych obszarach.

0
lat doświadczenia
0
aktualnych klientów
0
pracowników

Optymalizacja baz danych może przynieść następujące korzyści:


Usprawnione procesy biznesowe

Zoptymalizowane bazy danych zwiększą elastyczność operacyjną Twojej firmy, a tym samym pozwolą poprawić wyniki finansowe.

Zwiększona wydajność systemów

Systemy używane w Twojej firmie mogą działać szybciej i obsługiwać większą liczbę transakcji, co oznacza zwiększenie efektywności organizacji, niższe koszty operacyjne i większy zysk.

Oszczędność pieniędzy

Regularne utrzymywanie baz danych i wykonywanie kopii zapasowych pozwala organizacji zaoszczędzić pieniądze, ponieważ zmniejsza konieczność inwestowania w nowy sprzęt i licencje.

Oszczędność czasu

Optymalizacja sposobu działania baz danych i systemów na nich opartych umożliwia zwiększenie wydajności organizacji, a co za tym idzie ogromne oszczędności czasu.

Integracja danych

Integracja danych zapewni nieograniczony dostęp do rzetelnych i najświeższych informacji na temat działania firmy. Efektem tego będzie lepsza rentowność i obniżenie kosztów operacyjnych przedsiębiorstwa.

Zwiększone bezpieczeństwo

Bazy danych utrzymywane przez ekspertów zwiększają bezpieczeństwo danych, a także gwarantują ich zgodność z obwiązującymi przepisami.

Lepsza jakość danych

Regularne przeprowadzanie audytu baz danych oraz wdrożenie spersonalizowanych rozwiązań, zapewni Ci dostęp do przejrzystych, aktualnych danych. Dzięki temu możesz/ Dzięki temu Twoja organizacja może pracować efektywniej i szybciej osiągać wyznaczone cele biznesowe.

Ulepszony proces decyzyjny

Dostęp do dokładnych i aktualnych informacji pozwala osobom zarządzającym firmą podejmować bardziej świadome decyzje, które wpływają pozytywnie na rozwój biznesu. Z kolei wdrożenie rozwiązań BI może pomóc w wizualizacji danych.

Spokojna praca

Analiza baz danych i odpowiednie zarządzanie nimi może zwiększyć ich skuteczność, zidentyfikować i naprawić zaistniałe problemy oraz zapobiec ich występowaniu w przyszłości. Rezultat? Gwarancja stabilnego środowiska pracy.

Indywidualne podejście

Analizując bazy danych do każdego problemu podchodzimy indywidulanie. Zwracamy uwagę na każdy szczegół, skupiając się na obszarach działających najmniej efektywnie i proponując zmiany ulepszające ich wydajność.

Chcesz zwiększyć efektywość swoich procesów biznesowych?

Dowiedz się jak

Efekty naszej pracy

Dzięki naszym rozwiązaniom, nasi Klienci osiągnęli następujące korzyści:

Skrócenie czasu przepływu danych do systemu CRM

z kilku godzin do kilku minut

Zredukowanie o 40%

ilości danych będących duplikatami

Zredukowanie czasu procesu planowania produkcji w systemie ERP

o 90%


Zobacz przykładowe modele biznesowe analizy baz danych

Pełnoetatowa administracja bazami danych
Możliwość wyboru i mieszania usług
Konsulting
Konserwacja i wsparcie
Określony budżet
model
Serwis ten oparty jest na modelu cenowym Time&Materials (rozliczenie za czas i wykorzystane zasoby).
Ty decydujesz, o zakresie i kosztach projektu.
W tym modelu obowiązują stawki godzinowe.
W tym modelu obowiązują stawki godzinowe i ryczałtowe.
W tym modelu cena jest naliczana z góry.
cena zawiera

  • Ciągłość usługi, dodatkowe wsparcie,
  • Proaktywność w oparciu o wiedzę domenową.

  • Ciągłość usługi, dodatkowe wsparcie,
  • Proaktywność w oparciu o wiedzę domenową.

  • Ciągłość usługi, dodatkowe wsparcie,
  • Proaktywność w oparciu o wiedzę domenową.

  • Ciągłość usługi, dodatkowe wsparcie,
  • Proaktywność w oparciu o wiedzę domenową.

  • Ciągłość usługi, dodatkowe wsparcie,
  • Proaktywność w oparciu o wiedzę domenową.

opcje

  • Wsparcie poza godzinami pracy

  • Pomoc poza godzinami pracy: 200 PLN / dzień
  • Utrzymywanie kopii zapasowych: 50 zł / dzień
  • Konserwacja, KPI, EWI: 50 zł / dzień
  • Stały monitoring wydajności: 100 zł / dzień
  • Stały przegląd rozwoju bazy danych: 50 zł / dzień

  • Wsparcie poza godzinami pracy
  • Przywracanie kopii zapasowych
  • Monitorowanie wydajności
  • Optymalizacja
  • Strategia tworzenia kopii zapasowych
  • Analiza bazy danych
  • Wdrożenie rozwiązania

  • Wsparcie poza godzinami pracy

  • Wsparcie poza godzinami pracy


Zobacz nasze case studies

Klient z branży detalicznej

Klient z branży detalicznej, zajmujący się pośrednictwem oraz sprzedażą energii.

Do tej pory, dane były przechowywane w specjalnie zaprojektowanym systemie CRM z bazą danych o wielkości 200GB, z przyrostem na poziomie 4GB miesięcznie.

Głównym problemem naszego Klienta był fakt, że baza danych radziła sobie coraz gorzej z powodu problemów technicznych i ograniczeń.

Jak pomogliśmy?

  • Całkowicie wyeliminowaliśmy limity czasowe
  • Skróciliśmy wykonywanie kluczowych procesów z kilku godzin do kilku minut
  • Skróciliśmy średni czas reakcji baz danych do 100 ms
  • Strategia tworzenia kopii zapasowych zmieniła się z pełnej w mieszaną (pełna plus przyrostowa)
  • Zredukowaliśmy czasu wdrożenia procesów dla głównych aplikacji
  • Wprowadziliśmy raportowanie w trybie on-line – realizacja bieżących obciążeń, z wykorzystaniem replikacji transakcyjnej oraz śledzenia zmian funkcjonalności


Klient z branży turystycznej

Klient z branży turystycznej, działający jako operator wycieczek.

Z biegiem lat, nasz Klient zgromadził ogromną ilość danych na temat swoich klientów. Dane przechowywane były w wielu bazach danych, lecz bez możliwości raportowania.

Jak pomogliśmy?

  • Doradziliśmy najlepsze narzędzie do raportowania dostępne na rynku. Wzięliśmy pod uwagę potrzeby naszego klienta, koszty i czas wdrożenia oraz jakość używanych narzędzi.
  • Wdrożyliśmy pierwsze kilkanaście raportów przy użyciu nowego narzędzia – nasz Klient mógł uzyskać niezbędne dane i skuteczniej dopasować swoją ofertę w oparciu o szeroki zakres kryteriów pozyskanych z raportów.




Skontaktuj się z nami

Dane są jednym z najważniejszych aktywów Twojego przedsiębiorstwa, dlatego powinny być odpowiednio zarządzane.

Zarezerwuj bezpłatną, niezobowiązującą konsultację
i sprawdź stan swoich baz danych.

Skontaktuj się z nami


Oni już nam zaufali. Ty też zostań naszym Klientem

Cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować nasze Ciasteczka lub wyłączyć je w przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj.