Support & Maintenance

Utrzymuj lepszą dostępność i wydajność swojego oprogramowania dzięki oferowanej przez nas usłudze support & maintenance.


Co zyskasz?

  • usługi support & maintenance w godzinach od 7:00 do 17:00 CET,
  • możliwość przedłużenia godzin na pomoc całodobową, zapewnianą przez naszą zaufaną firmę partnerską,
  • pełne raporty dotyczące usług pomocy technicznej w danym miesiącu dostępne na żądanie,
  • 2 sposoby przedstawiania zgłoszeń – dedykowany adres e-mail i portal klienta Jira Service Desk
  • dostęp do dokumentacji oprogramowania za pośrednictwem Atlassian’s Confluence.  

Jakie są korzyści?


NIŻSZE KOSZTY
Nie ma potrzeby utrzymywania lokalnych rozwiązań informatycznych i zespołów programistów.

CIĄGŁOŚĆ
DZIAŁANIA
Zmniejszenie przerw w użytkowaniu oprogramowania.

ELASTYCZNOŚĆ
Mniej wniosków o wprowadzenie zmian w celu dostosowania oprogramowania do aktualnych celów biznesowych.

OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
Skrócenie czasu rozwiązania problemu w przypadku awarii.

SPOKÓJ DUCHA
Posiadanie dedykowanego zespołu support & maintenance zmniejsza ryzyko poważnych strat w działalności firmy.

AKTUALIZACJE OPROGRAMOWANIA
Aktualizacje komponentów oprogramowania na żądanie.

PROFESJONALNYZESPÓŁ
Wysoko wykwalifikowani i doświadczeni specjaliści zajmujący się zgłoszeniami

NARZĘDZIAPRZYJAZNE UŻYTKOWNIKOWI
Nowoczesne narzędzia oferujące dedykowany adres e-mail i portal klienta w celu szybkiego przesyłania zgłoszeń.

WYSOKI STANDARD OBSŁUGI
Polityki, procesy i procedury departamentu oparte są na strukturze ITIL.
Zgodnie z raportem dotyczącym utrzymywania sprawności operacyjnej wirtualnych systemów Grupy Aberdeen, średni koszt przestoju systemu informatycznego wynosi aż 4500 USD za minutę.

Support & Maintenance - zakres usług

Zespół support & maintenance może wykonać następujące czynności: 

  • zbadać złożone problemy w środowisku i oprogramowaniu klienta, 
  • wykonać działania w środowisku klienta, które są potrzebne do zdiagnozowania, naprawienia lub obejścia problemu, 
  • usunąć błąd w kodzie, 
  • stworzyć nową wersję z poprawką lub zmianą oraz ją wdrożyć, 
  • wykonać analizę przyczyn, jeśli incydent został zarejestrowany jako problem, 
  • wykonać wszelkie czynności potrzebne do obsługi zarządzania konfiguracją, 
  • ​​​​​​monitorować środowiska produkcyjne, 
  • dodać nowe funkcje, moduły oraz wprowadzić zmiany w aplikacji klienta, 
  • dostosować oprogramowanie do zmiennych warunków rynkowych, 
  • wykonywać powtarzające się zadania, np. skrypty SQL do generowania raportów, 
  • przeprowadzić roczną kontrolę stanu: zweryfikować i przeanalizować otrzymane problemy i zaproponować ulepszenia produktu, 
  • utrzymać i aktualizować dokumentację projektową. 

Wsparcie na każdym etapie cyklu tworzenia oprogramowania - od A do Z

  • Start

    Analiza
    wymagań


  • Architektura
    Oprogramowania


  • Rozwój
    Oprogramowania


  • DevOps


  • Wdrożenie

    Support
    & Maintenance


Naszym celem jest dostarczanie wartości

Opracowanie ogólnoeuropejskiego, zindywidualizowanego systemu wewnętrznego.

Dowiedz się więcej

Naszym zadaniem było przeprowadzenie analizy i dostarczenie specyfikacji nowego, wewnętrznego systemu, który będzie używany przez pracowników Valeo w całej Europie.

Kontakt

Szukasz oprogramowania, które pomoże Ci rozwinąć Twój biznes?
Zacznijmy razem nowy projekt.

Po wysłaniu formularza, zawarte w nim dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi oraz w ramach dalszej korespondencji dotyczącej tego zapytania. Administratorem danych osobowych jest Future Processing sp. z o.o. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

© Future Processing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować nasze Ciasteczka lub wyłączyć je w przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj.