Menu Zamknij menu
Kontakt

Projektowanie Doświadczeń Użytkowników

Zdefiniuj wymagania i zaprojektuj produkt, by uzyskać lepsze wyniki.

experience_design_future_processing

Podejście zorientowane na użytkownika

Postaw użytkowników w centrum tego, co robimy, dokładnie określając docelową grupę odbiorców i ich perspektywę.

Razem możemy stworzyć funkcjonalny prototyp Twojego rozwiązania, przetestować go z użytkownikami końcowymi, przeanalizować ich uwagi i dać im najlepszą wartość.

experience_design_future_processing

Zobacz, w czym możemy Ci pomóc

Stwórz skalowalne oprogramowanie, które łączy perspektywę biznesu, technologii i użytkowników. Zbuduj mocny fundament produktu wraz z analitykami biznesowymi, projektantami UX i architektami rozwiązań.

Definiowanie i projektowanie

Opisz rozwiązanie końcowe i zaprojektuj produkt cyfrowy dostosowany do Twoich wymagań biznesowych. Weź pod uwagę możliwe potrzeby i oczekiwania użytkowników.

Projektowanie interfejsu

Zaprojektuj wizualizację interfejsu z dobrze przemyślanym przepływem aplikacji. Stwórz atrakcyjne i intuicyjne rozwiązanie.

Testowanie funkcjonalności

Zanim przejdziesz do etapu produkcyjnego, zadbaj o to, by Twoja aplikacja była przyjazna, intuicyjna i dostarczała dobrych doświadczeń użytkownikom. Odkryj jej mocne strony i uzyskaj cenny feedback dotyczący funkcjonalności interfejsu i kluczowych wymagań biznesowych.

Przetwarzanie wymagań

Uzyskaj profesjonalnie przygotowane specyfikacje swojego rozwiązania, przeanalizuj wymagania i funkcjonalności oraz określ priorytety wdrażanych funkcji. Osiągnij równowagę między zakresem zadań i wynikami, zoptymalizuj koszty i czerp jak najwięcej korzyści.

Analiza biznesowa

Pracuj z analitykami biznesowymi, by połączyć perspektywy biznesowe i IT. Zadbaj o to, by oprogramowanie odpowiadało na Twoje potrzeby. Zoptymalizuj procesy w organizacji i realizuj cele dzięki dochodowemu rozwiązaniu.

Inkluzywność i dostępność

Usprawnij usługę lub produkt, aby osoby z niepełnosprawnością wzrokową, słuchową, ruchową lub poznawczą mogły jej z powodzeniem używać. Twórz możliwości, nie bariery.

Pomożemy Ci określić potrzeby, sprawdzić wykonalność oprogramowania i stworzyć harmonogram jego realizacji. Uzyskasz nasze wsparcie przy zbieraniu informacji dla inwestorów i otrzymywaniu dotacji.

Dostępność produktów

Pomyśl o inkluzywności podczas tworzenia oprogramowania. Dostosuj swoją aplikację do potrzeb użytkowników, w tym osób z niepełnosprawnościami. Ten krok znacznie poprawia dostępność i satysfakcję klienta.

consulting_future_processing_accesibility experience design

Co otrzymasz?

  • Początkową architekturę i projekt interfejsu, które wytyczą kierunek produktu i poprowadzą zespół deweloperski

  • Zarys rozwiązania, które skupia się na potrzebach użytkowników i bierze pod uwagę inkluzywność i dostępność

  • Wstępny MVP i szacunkowy kosztorys z harmonogramem

  • Dostęp do analityków biznesowych, projektantów UX i specjalistów technologicznych, którzy nie tylko zaprojektują, ale też wykonają Twoje rozwiązanie

experience_design_future_processing

Proces projektowania
doświadczenia
dla produktu

"Praca z Future Processing przyniosła znaczne zmiany w produkcie, który otrzymali nasi klienci.

Zespół w pełni zrozumiał nasze wymagania i współpracował z nami nad zrozumieniem przepływu pracy wymaganego do korzystania z aplikacji. Dzięki prototypowi oraz makietom ekranów mogliśmy szybciej stworzyć backlog dla projektu i uprościć proces produkcji.”

Sarah Owers Business Manager, Allocate Software

Od szkicu do rzeczywistości

Przejdźmy razem całą drogę od początkowych wymagań, przez stworzenie podstawowych i rozwiniętych makiet, po wdrożenie rozwiązania.

digital_product_services_future_processing_from_low_fidelity_to_relity
experience_design_future_processing
CO MÓWIĄ NASI SPECJALIŚCI?

"Przechodzimy od wizji do punktu, w którym możemy rozpocząć realizację. Wcześniej możemy zobaczyć, jak produkt będzie wyglądał, jakie będzie miał funkcjonalności, a także sprawdzić założenia dotyczące prawdziwych użytkowników końcowych. Dzięki temu możemy zająć się nie tylko celami biznesowymi, ale także potrzebami użytkowników już na wczesnym etapie produkcji.”

Natalia Kukuryk Lead Business Analyst, Future Processing
experience_design_future_processing
CO MÓWIĄ NASI SPECJALIŚCI?

"Bazujemy na pomyśle klienta, dzięki czemu pomagamy mu odkryć i określić, jak stworzyć udany produkt. Weryfikujemy założenia i wytyczamy zakres wymagań na podstawie rzeczywistych potrzeb podmiotów zainteresowanych. W ten sposób upewniamy się, że produkt jest gotowy do wejścia na rynek, co jest kluczowe dla jego sukcesu. Na podstawie zdobytej wiedzy oferujemy kompleksowe rozwiązanie, które obejmuje architekturę, zakres funkcjonalny, a nawet projekt graficzny. Dzięki temu klient ma pełną wizję produktu.”

Izabela Semczuk Lead Business Analyst, Future Processing

Stosowane przez nas metodologie

Zwracamy uwagę na idealnie dostosowane narzędzia i działania podjęte podczas warsztatów nad danym projektem.
Moduły, z których korzystamy:
Warsztaty z określania wymagań Budowanie zrozumienia użytkowników Plan działania dla produktu Opis techniczny architektury systemu
Specyfikacja projektu (backlog produktu) Semi-interaktywny prototyp Architektura informacji Projekt doświadczenia użytkownika (UX)
Kosztorys i harmonogram Ocena projektu Projekt graficzny Badanie danych zastanych

Porozmawiajmy

Zaprojektuj doświadczenia użytkowników tak, by chcieli kupić Twój produkt.
Skontaktuj się z nami, a razem stworzymy wyjątkowy produkt końcowy.

© Future Processing. Wszystkie prawa zastrzeżone.