Menu Zamknij menu
Kontakt

Tworzenie rozwiązań AI & ML

Dostarczymy niezawodne rozwiązanie AI & ML dla Twojego biznesu

ai_ml_solution_delivery_future_processing

Dostęp do wymaganych kompetencji

Dostarczamy kompleksowe oprogramowanie wykorzystującego rozwiązania AI & ML dzięki zaangażowaniu wszystkich wymaganych kompetencji: analityki biznesowej, rozwiązań chmurowych, bezpieczeństwa danych oraz wsparcia i innowacji.

Dbamy o sukces Twojej organizacji i doradzimy Ci, których technologii najlepiej użyć do stworzenia produktu.

Co oferujemy?

  • Obsługa prewencyjna

    Korzystaj z możliwości AI oraz ulepsz zarządzanie flotą i zużycie zasobów prewencyjnych.

    Czerp wiedzę z danych.

  • LP – chatboty

    Stwórz chatbota dla swojej organizacji i korzystaj z tej funkcji AI wdrożonej w komunikatorze.

    Zoptymalizuj obsługę klienta.

  • Silniki rekomendacyjne

    Zwiększ przychody, łącząc potrzeby klientów z Twoją ofertą.

    Rozwiń sprzedaż i popraw retencję klientów.

  • NLP – analiza sentymentu

    Wykorzystaj specjalistyczne rozwiązania AI i czerp korzyści z przetwarzania języka naturalnego i analizy tekstu.

    Udoskonalaj jakość komunikacji.

  • Analiza obrazu

    Analizuj obrazy, wyciągaj wnioski i twórz rozwiązania z zasobów obrazów.

    Czerp wiedzę z materiałów wizualnych.

  • Szereg czasowy

    Uzyskaj wgląd w działanie aplikacji i zidentyfikuj okazje biznesowe.

    Dostosuj model biznesowy do zmieniających się wymagań.

Nasz sposób pracy

Mamy ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie dostarczania wysokiej jakości oprogramowania. Choć każdy projekt traktujemy indywidualnie i tworzymy niestandardowe rozwiązania AI & ML, korzystamy z jednego sposobu dostarczania rozwiązań.

  • Stage

    Projektowanie przypadków użycia

    Fala „Projektowanie przypadków użycia” obejmuje budowanie i projektowanie działań AI & ML oraz ich procesów pomocniczych, odpowiadając na problemy, które należy rozwiązać i analizując jak je rozwiązać.

    • Projektowanie problemów biznesowych

    • Projekt wartości biznesowej

    • Zalecane podejście do szkolenia modelowego

    • Zaprojektowana wartość dla klienta

    • Zaprojektowana strategia danych

    • Zaprojektowane pomysły i zakres projektu

    • Wykonane badania porównawcze

  • Stage

    Dostęp do danych i inżynieria

    Fala „Dostęp do danych i inżynieria” zawiera kroki związane ze sprawdzaniem, przygotowywaniem i gromadzeniem danych. Zebrane dane są sprawdzane i analizowane pod kątem jakości, aby przygotować możliwe usprawnienia i rekomendacje dla trenowania modeli SI.

    • Audyt danych i dostarczenie rekomendacji

    • Zaprojektowany plan poprawy danych

    • Przygotowanie zestawu do treningu danych

    • Szkolenie z przygotowania danych z dobrych praktyk

    • Sesja wyboru modelu

    • Przeprowadzone gromadzenie danych

    • Przeprowadzona kontrola jakości danych

    • Przeprowadzony ostateczny podział danych, walidacja i optymalizacja

    • Zaktualizowany wynik

  • Stage

    Dostawa Modelu

    Fala „Dostawa Modelu” obejmuje opracowywanie modeli, testowanie, wyrównanie wyników i dostawę, ostatecznie kończąc się projektem prototypu systemu. Wgląd w dane zebrane z modelowania przyczynia się do ulepszeń.

    • Kontrola dostępności wstępnie wytrenowanego modelu

    • Wybrany model/algorytm

    • Dostarczony test modelu

    • Dostarczona walidacja modelu

    • Przeprowadzony wgląd w dane

    • Zaprojektowane persony, przeprowadzone wywiady z udziałowcami i użytkownikami

    • Pierwsze prototypy zaprojektowane i przetestowane z użytkownikami docelowymi

  • Stage

    Monitorowanie i zarządzanie modelami

    Fala „Monitorowanie i zarządzanie modelami” obejmuje szczegóły dotyczące podmiotów zależnych przed wdrożeniem i ponownie analizuje zwrot z inwestycji i całkowity koszt. Plany zarządzania i ulepszenia są projektowane wokół modelu i wdrażane są procesy front-end.

    • Przygotowana ścieżka działania wraz z manualem

    • Zaprojektowany plan modelu monitorowania i zarządzania

    • Zatwierdzony plan modelu monitorowania i zarządzania

    • Przeanalizowane kompetencje zespołu i przygotowany plan

    • Powrót do ROI i TCO

    • Poprawa modelu

    • Frontend i wdrożone procesy

    • Szkolenie dla użytkowników i klientów

    • Bieżące doskonalenie jakości modeli i wdrażanie planu

  • Stage

    Rozwój Aplikacji

    Fala „Rozwój aplikacji” składa się z końcowego opracowania aplikacji dla frontendu, CX i UX. Ostateczne oceny i spostrzeżenia przekładają się na informacje zwrotne przed pełnym wdrożeniem produkcyjnym.

    • Ciągły rozwój frontendu, CX, UX

    • Aplikacja testowana w rzeczywistych scenariuszach, z danymi w kontrolowanym środowisku

    • Ocena aplikacji, ostateczny wgląd i raport

    • Włączenie informacji zwrotnej

    • Pełne wdrożenie

ai_ml_solution_delivery_future_processing
CO MÓWIĄ NASI SPECJALIŚCI?

"Masz niezawodną wizję, która jest podparta solidną wiedzą. Następny przystanek – przekucie jej w rzeczywistość. Nie posiadasz zaplecza technicznego ani dostępnych zasobów do rozpoczęcia projektu? A może startujesz z milionowym biznesem, ale nie jesteś w stanie być wszędzie na raz? Niezależnie od Twojego problemu – poradzimy sobie z nim w Twoim imieniu.”

Szymon Szymański Engineering Manager, Future Processing

Co otrzymasz?

  • Rozwiązanie AI lub ML wraz z infrastrukturą bez potrzeby przeprowadzania rekrutacji wewnętrznej i angażowania Twoich zasobów

  • Zautomatyzowane i zoptymalizowane procesy

  • Większą przewagę nad konkurencją

  • Wybrany model lub algorytm AI lub ML oparty na wymaganiach danych, walidacji modelu i przetestowanych prototypach

  • Ulepszoną wydajność Twoich zasobów, lepszy przepływ komunikacji i zoptymalizowane koszty

  • Wiedzę potrzebną do podjęcia decyzji na podstawie danych i zmniejszenia ryzyka podczas tworzenia projektu

Azure Solutions Delivery

Technologie

Niektóre z wykorzystywanych przez nas technologii:

Porozmawiajmy 

Potrzebujesz rzetelnego rozwiązania AI lub ML dla swojego biznesu?
Skontaktuj się z nami i skorzystaj z naszych możliwości.

© Future Processing. Wszystkie prawa zastrzeżone.